Oooppss....

...nu har sönerna hittat hit...och blivit desillusionerade!!! 
*se kommentaren längst ner*

Nå ja, de har väl blivit så gamla nu så att de förstått att man inte lever som man lär....men att man kräver att de ska leva som man lär!

Kom på här medan jag satt i soffan och försökte färdigställa den andra handledsvärmaren att Ni ville ju veta lite mera om bildterapi och jag ska faktiskt så fort jag bara får lite lugn sätta mig ner och berätta om det för det är spännande!

Men till dess får Ni nog nöja Er med ytterligare en bild från mig......



Nu kan Ni fundera lite på var mina tankar är och vad som finns att läsa ut av den här bilden!!!!

Själv ska jag diska, laga mat och sköta hushållet!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror dina tankar är ute vid torpet och vandrar ;)

Postat av: Cattis

minsann är de inte ett gutefår?? solen...värme och resor...intressant med en blå dörr..inget handtag..hm..4 gröna buskar och 1 gul blommande växt...om man tänker så här..brukar inte kuratorer säga så?? det är mycket som gror hos dig som vill ut...men bara en som blommat än så länge..gud så djupt de blev..men som sagt..intressant..

2009-02-11 @ 19:51:08
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Sommar, sommar av sol, havet och vinden och doft av kaprifol.....:-)



Klockren kommentar av sonen,



Ha dét,

2009-02-11 @ 21:38:55
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Ingrid

Kan det vara sommar och sol och ser man inte ett litet gotlandslamm där också. Skulle det kunna var funderingar på en semestertripp till Gotland.



/Ingrid

2009-02-11 @ 23:01:43
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: ingmarie

ja pelargoner är så vackra får köpa några sedan.

du har ju olika kategorier en tex för böcker jag försökte med det funkade inte....hur gör du får att få så...idag vinter här på ön

2009-02-12 @ 09:04:41
URL: http://mimmiros.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag ser framför mig en sommardag i torpet! Sol och värme. För du hade väl torpet i dina tankar då du målade bilden? Huset står annars för det egna jaget i diverse tolkningar. Men ditt saknade handtag och då är det bara du som själv kan tolka vad det står för.

2009-02-12 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback