Kajsalisa går i graven....

...men återuppstår i annat namn!

Ibland händer fantastiska saker som gör att livet förändras och så har det varit nu för mig, Ia, jag som gömt mig i snart tio år bakom nicket Kajsalisa.

Unde de senaste tre åren har det hänt så mycket positiva saker som förändrat mitt liv och jag känner att jag inte riktigt kan identifiera mig med Kajsalisa längre. Jag behöver inte en anonym identitet längre utan från och med nu vill jag vara Ia.

Det innebär dock inte att jag slutar blogga...nej, jag kommer att blogga på ny adress och kanske med lite annan inriktning. Vill Du fortsätta följa mig och mitt liv i förändring så välkommen till

www.skogsbrynet.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Eva hon i Lule ;)

Klart jag kommer att följa din nya blogg..

2012-05-08 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback