Inga födslovärkar...bara förvärkar!!

Jag antar förstås att Ni alla funderar på hur min rygg mår?! Jasså, inte....nå, Ni ska få veta i alla fall ;)

Mina nya värktabletter fungerar bra vilket innebär att jag nu får sova ungefär sex timmar per natt och det är jag mycket nöjd med. Jag sover dock fortfarande nån timme varje eftermiddag för det tar på krafterna att ha värk och att inte få sova ordentligt på en vecka.

Värken jag har idag är utståbar, om jag ska fortsätta med att jämföra med födslovärkar så den jag har idag ungefär som förvärkar :D

I lördags var jag så pass pigg att vi orkade ta oss hem till Bästa Vännen och hennes sambo för att äta en god middag och se på melodifestivalen.

Vi tyckte nog att bästa låten vann och inte bara för att vi är västeråsare ;) Jag kommer på mig själv med att gå och nynna den mer eller mindre hela tiden. Sen verkar ju Loreen vara en mycket sympatisk människa med en stor portion ödmjukhet och det gör ju inte saken sämre i min värld. Ödmjukhet kommer man långt med :love:

Ska man tro vad media rapporterar så verkar ju en annan av mina favoriter behöva lite av den varan. Naturligtvis ska man ställa upp i en tävling med den inställningen att man ska vinna men kommer man tvåa så får man faktiskt le och se glad ut då också....tycker jag!!

Igår var vi ut till torpet för att börja öppna upp det och förhoppningsvis kunna börja sova därute från och med kommande helg. Jag lyckades lura ut Gammelsonen också och han hade så otroligt med energi i sig att vi fick en hiskelig massa arbete gjort i trädgården. Oj, vad mycket han hjälpte oss med! Skönt med tanke på att vi båda två är lite rassliga i kroppen...det ska F-N fylla 50 vill jag påstå ;)

Kommentarer
Postat av: TT

Nej då, det går finfint att bli femtio!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback