Händelsefattigt är skönt!!!

Tiden går så fort, så himla fort och livet går lika fort och man måste ju hänga med!!

Här händer inte så mycket och det är ju rätt skönt. Livet går sin gilla gång och jag är faktiskt tacksam för att det inte händer så mycket. Några vänner har drabbats av svåra händelser vilket gör att jag blir just tacksam över att mitt liv är händelsefattigt. Men Ni vet att mina tankar är hos Er <3

Nu ska dammsugaren motioneras och "diskmaskinen" alias Blivande sättas på *ops* sen blir det nog någon film!

En lugn och skön helg helt enkelt!!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha en behaglig söndag!

Postat av: Gun

Vad mysigt. Jag längtar lite efter att ha det händelsefattigt nu. Sitta i soffan och ha tråkigt bara, det är grejer det. :)

2012-01-08 @ 23:41:29
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Babs

Oj har du nästan lagt av med bloggandet???

Kram

2012-01-12 @ 15:43:02
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback