Host, host, host....snörvel!



Ja, det är ungefär så min tillvaro ser ut och har gjort sen förra torsdagen. Det började med snuva och på ett par dagar hade jag gjort av med två toalettrullar. nu hostar jag så jag tror jag blir galen, slem som sitter fast långt ner i bröstet känns det som men antagligen så är det bara en vanlig luftrörskatarr så jag väntar med doktorn. Stoppar i mig lite Alvedon så klarar jag mig ett tag till, en tablett ger mig åtminstone två timmars rätt bra mående ;)



I helgen lyckades vi ju trots förkylningen flytta in i vårt sovrum och det håller på att bli riktigt mysigt men det är ett problem.....vi kan inte sova där....den här veckan har vi vaknat runt fem varje morgon och i morse vaknade jag klockan tre och har inte kunnat somna om...även Blivande har problemet. I morse satt vi och drack kaffe och väntade på tidningsbudet när klockan var fem!!!!!

Kommentarer
Postat av: TT

Vanans makt är stor! Hoppas det löser sej med sovandet nu när ni har ett sovrum med sköna madrasser och en vacker lampa! ;o)



Vi har tänkt ta bort en del av väggen mellan matrummet och köket för utgången till altanen är från matrummet så man måste gå runt för att komma dit ut och jag vill ha ett stort kök istället för matrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback