Kråkflickan



av Eriksson, Axlander-Sundquist.

När jag hade läst den här boken färdigt och började fundera på att skriva min lilla recension så tänkte jag såga boken men nu när det gått några veckor sedan jag slog ihop den så tror jag att jag tänker annorlunda.

Det här är en skum bok helt enkelt, innehåller en massa ondska och psykoterapi. Var den stora ondskan (eller hur man nu ska se det) ligger upplevde jag som ganska snabbt uträknat vilket gjorde boken både mer spännande och mindre spännande...ja, Ni märker att boken kan vara lätt förvirrande!

Eftersom detta är en trilogi så kommer jag att läsa åtminstone del två och jag rekommenderar Er att läsa Kråkflickan och bilda Er en egen uppfattning!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Kråkflickan fick jag av en väninna för ett år sedan.. det var en bladvändare, verkligen. Jag har dessvärre inte sett att efterföljaren till boken har kommit ut här - som den skulle i våras... men det skall också läsas.



Den är spännande just för att det är mer en psykologisk triller..

Postat av: help coursework

The picture on the book looks a bit scaring but interesting as for me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback