Trädgårdsintresse?

Att jag och Blivande har ett sånt lär ju inte komma som någon överaskning för någon av Er trogna läsare och nu har jag hittat en sida på nätet med helt underbara saker att pryda både mig själv och trädgården med.

Förra året skrev jag ju ett inlägg om saker som vi har placerat ut i trädgården, vissa saker hör hemma i trädgården och vissa saker kanske kan överraska men det är så vi vill ha det! Bland annat har vi ju en gammal toalettstol som just nu är fylld med penséer men som kommer att prydas med andra blommor när det är frostsäkert ute.

På Gardenhome kan man också handla fröer om man vill driva upp sina växter själv, vilket vi oftast vill! Många tycker att jag fixar och grejar helt i onödan det finns ju färdigt att köpa men för mig är det en fröjd att så de små fröna, att skola om dom och sen plantera ut dom i trädgården...och faktiskt har jag tjänat en hel del pengar på att ha roligt och njuta av våren!

Nu har jag hittat ett par stövlar och ett par shorts/kjol som skulle vara toppen att ha på sig medan jag njuter i fulla drag.....kan kanske önska mig detta till nästa års födelsedag?!

  

Blivande har en systerdotter som är fullkomligt skräckslagen för grodor, annars skulle nog denna trädgårdsprydnad vara toppen att införliva i prydnadsparken i kummeln!!



Vem vet....kanske vi slår till på en sån här i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: TT

Glöm inte att kolla vad vi kan betonga ihop själva!

Postat av: Babs

Den sidan måste jag kolla in.

Vill se toalettstolen!

Kram

2011-05-06 @ 08:37:23
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback