Paganinikontraktet



av Lars Kepler.

Jag inleda med att säga att jag ogillar sättet som denna författarduo skapade uppmärksamhet på, antar att de hade sina skäl men men...jag blir lite avog till sånt.

Men avog till böckerna kan man inte vara, spelar ingen roll vilken inställning man har så är man fast efter bara några sidor och vill streckläsa. Eftersom jag jobbar numera så kan jag in hänge mig åt den lyxen så medan jag läste denna bok så fick jag bestämma hur länge jag skulle läsa och sen lägga ifrån mig den.

Finska män är charmiga det har jag alltid tyckt och Joona Linna är inget undantag. Han har den där lite kärva framtoningen som jag gillar och i den här boken framgår det alltmer att han har något han döljer i sitt förflutna...en bra cliffhanger.

Den här boken börjar direkt med att en man med inflytande hittas hängd...men har han valt det själv eller har han fått hjälp? Snart hittas en fritidsbåt drivande i Stockholms skärgård och ombord finns ett lik av en ung flicka....sen får Ni läsa själva!!!!!

När kommer nästa?????

Kommentarer
Postat av: Vevve

Har ingen ro i kroppen för tillfället att läsa nått. Har många olästa böcker liggandes. Vet inte varför för innan läste jag alltid då jag gick och la mig annars somnade jag inte.

Kram

Postat av: Ingrid

Jag läste Paganinikontraktet som följetong i DN förra sommaren. Jättebra!!

2011-05-16 @ 10:18:20
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: sussi

Den var kanon. Har du läst hyponsitören? själv lyssnar jag dom på ljudbok och jag tycker uppläsaren är kanon.

få se om dom släpper nästa bok med sin psydonym eller om de blir med deras riktiga namn. Läste när de släppte den här boken och de kom fram vilka de var att de skulle ta de lungt ett tag med att släppa en ny bok :(

2011-05-17 @ 09:28:59
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: cattis

läste just idag att persbrandt skulle ha en roll i hypnotisören filmen...

2011-05-17 @ 19:43:32
URL: http://yeahdelila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback