Bakis utan fest

Jag vaknade ju sjuk i lördagsmorse och sedan har jag varit hemma i sängen..eller soffan förstås!

Jag funderade på vad som drabbat mig och till sist var jag tvungen att googla men vilka sökord skulle jag använda? Jag provade..

Snuvig
Feber
Värk
Bomull i öronen
Trött
Orkeslös
Tittar på film
Tittar på teve
Läser
Lagar kvällsmat

Fick då till svar att jag hade en 90-procentig manlig förkylning...gissa varför den inte var hundraprocentig????

Idag känner jag mig bakis, allt snurrar och huvudet bankar...jag vet att jag inte var på fest igår....

Kommentarer
Postat av: Nancy

Usch, låter inget vidare det där. Ni har varit lite sjuka i omgångar det sista,,,förhoppningsvis försvinner det med sol och värme som vi hoppas på snart,,,,



Krya på dig,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback