Askungar



av Kristina Ohlsson.

Jag har hittat en ny favorit i deckargenren!!!

Hon skriver på ett sätt som passar mig bra, går inte in i allt för mycket detaljer och det är just ingen utfyllnad för att få till en bok med många sidor.

Den här historien känns mycket realistisk i all sin orealism, ganska tidigt anade jag motivet men inte vägen dit och det är så jag vill ha en riktigt bra bok, jag ska själv kunna vara med och lösa brottet, det ska inte komma några lösa ledtrådar på slutet som löser det.

Man får lära känna fyra personer lite närmare och det ska bli spännande att följa dom i kommande böcker...och jag kan berätta att de två som kommit ut, ligger på köksbordet och väntar på mig!!!


Kommentarer
Postat av: ingmarie

Den boken har jag här hemma o ska snart läsa

har du märkt att bloggarna inte kommer in på fb

undrar vad det kan bero på

Ha en bra dag, och krya på dig

2011-05-18 @ 15:36:35
Postat av: Johanna

Åh dom är superbra! Jag läser den tredje, Änglavakter nu som jag fick av Matte när jag fyllde år=)

2011-05-21 @ 08:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback