Nej.....

....det är inte nån släkting som tröttnat på vårt långa efternamn och gjort en förkortning....även om han nu kommer från samma landskap som min farmor härstammade ifrån och där också min bror bor.



Hans efternamn är alltså väldigt likt mitt efternamn och jag misstänker att jag kommer att få höra det framöver om nu Håkan Juholt blir Socialdemokraternas nästa partiledare :D

Det är inte mycket jag hört och läst om denne man men det lilla jag sett och hört tilltalar mig...han verkar ha humor och det kan väl aldrig vara fel ;) sen har jag redan sett att det finns de som uppfattar honom som arrogant men det beror nog på vilken färg man har på sitt blod ;) (det var det jag tyckte tydde humor) Förresten är han av en mycket trevlig, fyllig och mångfacetterad årgång ;)

Tiden får utvisa om han kan föra Socialdemokraterna framåt!

Kommentarer
Postat av: ansepanse

ja, vi får se hur han kommer att vara, jag kände ju, som de flesta, inte ens till honom innan

kramar

Postat av: Ingrid

Jag vet inte heller något om honom. Att han krävde Mona Sahlins avgång är väl nästan det enda jag snappat upp.



Det ska bli spännande att se vilken typ av ledare han blir.



Ha en fin helg!

2011-03-11 @ 11:51:16
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Majsan

Jag var på Larmtorget i stan och hörde honom inför senaste valet. Jag blir sällan - för att inte säga aldrig - imponerad av politikers valpropaganda och tal. Men denne man lyckades fånga min uppmärksamhet. Talets gåva? Kanske - eller så talade han direkt från hjärtat.



Spännande blir det i alla fall och dessutom sätter han både Kalmar län och Oskarshamn på "världskartan" =)

2011-03-11 @ 15:05:02
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Karin

Inser att jag hänger med ryslligt dåligt...

Har aldrig härt talas om karln. :D

Hoppas han är bra då, för det är rysligt glest med andra vettiga kandidater minsann.

2011-03-11 @ 17:27:51
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Babs

Tills nu har han varit en doldis, jag får nog läsa på om honom, har ingen uppfattning ännu.

Kram

2011-03-13 @ 07:49:15
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback