Tidsinställt

Igår torsdag så satt jag tentavakt på förmiddagen. Jag vaktade femton elever som skrev en tenta i företagsekonomi, stackars människor tänkte jag när jag öppnade tentan för att se om jag kunde nåt....jag kunde inget.

Vad gör man i tre timmar när den viktigaste uppgiften är att se till att ingen fuskar....jo, man skriver bloggar på papper! Jag hann med tre stycken, varav två är bokbloggar och de kommer att publiceras under de närmaste dagarna med hjälp av tidsinställda inlägg.
Jag fick också till ett inlägg som handlar om vår framtid....Blivandes och min alltså och det kommer under dagen!!!

Det här var ett uruselt försök till att skapa en äkta cliffhanger....måste nog träna mer på det ;) 

Kommentarer
Postat av: ingmarie

tidsinställd blogg har jag hört talas om men vet inte hur det funkar,,,ja dagens tentor är nog svåra, min son gjorde en men han har inte fått svar hur det gått än...ha en trevlig helg vännen

2011-06-17 @ 10:29:14
Postat av: Ingrid

Ha, ha gissa vem som fått krångel med lucköppnaren!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback