Shit....

...jag hade glömt bort en mycket viktig detalj....jag avskyr att åka båt!!!!!!! Förträngsningsfenomen tror jag bestämt att det kallas...eller det är vad jag kallar det i alla fall!!!!!

När jag kom ombord så hittade jag en superbralösning...dels på sittplatsbristen och dels på min rädsla...jag tog plats i en livbåt!!!!!! Men....där fick man visst inte sitta....



Så nu sitter vi vid nödutgången precis vid en livbåt....känns tryggt!!!!

Resan ner gick helt utan problem trots att det regnade i princip hela vägen. Väl framme i Malmö så hittade vi hem till min forne postkassörskollega med make utan problem. Vi serverades keso med färska hallon utan några försöka att pracka på oss kolhydrater....sånt gillas!!!!! Kaffe också förstås...mycket gott och mycket trevligt! Inte märktes det att vi inte träffats på 17 år :D Tack snälla för Er gästfrihet :love:

Väl framme vid båten så lyckades vi också få syn på bekantingarna från öi Gotland och vinkade för fullt, kunde dock inte stanna och hälsa ordentligt men vi avhandlade vissa saker via mobilen ;) Tänk så enkelt det är att resa numera, ska man träffa nån så är det bara att lyfta luren!!! Ja....teknik är häftigt!!!!!!

Sa jag förresten att mitt emot livbåtarna finns Taxfree-shopen??? Man måste se till att ordna det för sig ;)





Ni ska inte tro allt Ni läser....men jag är livrädd för båtar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag är inte livrädd för båtar som tur är, när man nu bor på en ö!

Postat av: krulli

Du borde ju vara ganska rädd för livbåtarna också då?

2011-07-19 @ 01:40:34
URL: http://magbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback