Örkelljunga skyttepaviljong!!!

Nu har vi suttit i bilen fem timmar och börjar sakta men säkert närma oss Helsingborg...ja, det är åtminstone en timme kvar dit. Vi ska ju passera några andra småorter på vägen såsom Ljungby och Örkelljunga (Undrar om vi hinner se skyttepaviljongen?). Den som är hemma i geografin förstår att vi fortfarande befinner oss i Småland!

Regnet har vräkt ner i princip hela tiden men jag förstod varför när de på radion upplyste om att fruntimmersveckan börjat...då är det ju som det ska!!!!

Kan inte låta bli att bli förundrad....vem hade för tio år sen kunnat drömma om att jag skulle sitta i bilen och blogga den 18 juli 2011??? Tekniken går framåt....och jag blir nyfiken på vad kommer härnäst???


Kommentarer
Postat av: Zarah

Jodu, Småland känner jag ganska bra. Född och uppvuxen i södra Småland. Som vuxen har jag bott stor del av livet i norra Småland...

Postat av: Gun

Jag sitter också i bilen i regnet och bloggar! Visst är det bra.:D

2011-07-18 @ 10:43:29
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback