Nya utmaningar!



I år njuter vi till fullo av våra stockrosor som jag sådde våren 2009. Förra året kom det några enstaka blommor men i år kommer det nya varje dag. Bilden är inte den bästa men det kommer...när de blommar för fullt! Spännande är att i år har de inte samma färger som förra året.

Snart dags för mig att samla ihop mig och åka till jobbet, till vad som kan vara den näst sista dagen på den här arbetsplatsen men jag bekymrar mig inte utan förutsätter att det väntar nya utmaningar runt hörnet!!!!!

Ha en bra dag i solen!!!!

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Stockrosor är verkligen jättevackra! Spännande med nya färger :-)

Postat av: Zarah

En mycket bra inställning till livet tycker jag, Att oroa sig på förhand är att genomleva sorgen för något man inte vet kommer att inträffa är ju slöseri med energi... Skulle katastrofen inträffa, ja då får man ju genomlevt sorgen två gånger minst...

2011-07-14 @ 08:31:39
URL: http://verandan.svenskablogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback