Dödens ö



av Catharina Kjellberg.

En deckare, vilket titeln antyder, som utspelar sig på en ö på Västkusten. Den har något extra som jag inte kan sätta fingret på men den innehåller många tankar hos de olika inblandade personerna.

Berättelsen är en historia som börjar långt före det att boken börjar, gammalt släktgroll....och det är svårt att lägga ifrån sig den när man väl börjat läsa.

Jag har blivit nyfiken på författaren som skriver på ett för mig lite nytt sätt, som jag sa, jag vet inte hur men det är ett bra sätt. Jag ska leta reda på fler böcker av henne för att se om det stämmer!!!

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Jag har lite svårt för svenska författare, tycker bäst om utländska författare tycker dom skriver bättre faktiskt, men tur att smaken är olika. Ha en bra Måndag

2011-07-04 @ 11:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback