Tjo hopp!

Idag är det lördag i fall det undgått nån och det är straxt dags för melodikrysset sen ska julen BORT för det hände inte i torsdags och det hände inte igår...det är jobbigt att VABA ska Ni veta (VABA = Vård av Blivande). Idag har han lovat att hjälpa mig att bära ner kartongerna från vinden sen fixar jag resten.

Då förstår Ni att livet håller på att återvända till honom om än mycket långsamt. Han har fortfarande rätt hög feber och hostar som en galning. Jag tror nästan att det är influensan som drabbat honom så nu får vi väl se om jag klarar mig. Styvdotra var ju sjuk i torsdags men jag tror att det var mest kroppen som törstade efter vila för efter sexton timmars sömn så var hon nästan återställd, lite snuva och lite, lite hosta. Själv har jag ju haft en rejäl huvudvärk, migränliknande, men jag tror att det beror på den dåliga nattsömnen...jag delar ju säng med Blivande ;)
I natt har han sovit på soffan så jag har faktiskt fått sova riktigt skapligt...TACK FÖR DET :love:

Ja, nåt mer spännande hade jag väl inte att berätta om just nu...men jag kanske återkommer ;)


Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Oj, det var en himla massa sjuklingar där... Hoppas du klarar dig i alla fall och att dom andra är på benen nu :-)

Postat av: Ellis

Haha älskar folks förkortningar - Vaba är ditt. BF är Dianas som ist för barnfritt står för BATMANfritt.



;D



Hoppas Blivande kryar sig!



sv: sushi är SÅ gott!

2011-01-15 @ 13:13:13
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hoppas att du klarar dig undan de där basseluskerna, vilka de nu än är!



Ha en bra helg!/Kram

2011-01-15 @ 14:37:21
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Pia

Hoppas han tillfrisknar snabbt och att det inte är lunginflammation.. och att du klarar dig från det!



Sv: PV-träffen blir i Småland, så mycket har jag fått vetskap om! ;o)

2011-01-15 @ 16:32:25
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Karin

Nästan tur att du skrev att det var lördag.

Idag hände det otroliiga att klockan som ju beter sig väldigt underligt, och bara gömmer undan tiden för mig hela tiden, plötsligt belönade mig med en hel dag. - De första timmarna idag hade jag nämligen för mig att det var söndag, men så var det ju inte... :D

2011-01-15 @ 18:56:39
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback