Mörkrets alla färger



av Peter Robinson.

Förra boken jag läste av honom tyckte jag ju inte så mycket om eftersom den av någon anledning gavs ut i helt fel ordning. Men det var fortfarande Robinson.

Den här boken är också Robinson även om han kanske inte helt kommer till sin rätt men oj, han kan skriva och fånga mig som läsare!

Hela boken är så typisk engelsk deckare, allt går i lugnt mak bortsett från en händelse i boken där dramatiken verkligen frångår engelsk deckarkultur men, det får Ni själva läsa om!

Någon gång i livet önskar jag att få möjlighet att ta en lång härlig biltur i den engelska landskapet, få se allt på riktigt! Jag har visserligen varit i England en gång och fått se en bit av landskapet men jag vill se mera och jag vill åka bil och bo på små B&B lite här och där!

Till den möjligheten ges nöjer jag mig med Robinsons beskrivningar...och det är inte så illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback