Mina nya vänner



Jag blev ombedd på Facebook att berätta vilka böcker jag valde att köpa för det presentkort jag fick i julklapp av Gammelsonen och här är dom....är det nån som kan gissa vilken min favoritgenre är ;)

Jag fick också ett förslag om att försöka bli recensent av böcker och det vore ju fantastiskt för det skulle ju innebära att jag skulle spara mycket pengar...men jag gissar att då väljer man inte själv vilka böcker man ska läsa och då är det ju inte riktigt lika kul...nån som vet?

Nu ska jag ta tag i den bok som jag håller på med....jag är på Island och löser ett mord!!!!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Island var jag och maken för fyra år sedan, vilket land, helt underbart var det

2011-01-22 @ 15:37:39
Postat av: cattis

vet att Bim har recensionsböckr kolla hennes blogg lr fråga där...gamla stan morden....me like..

Postat av: Gugelutt

Jag har fortfarande var din "Marmeladprovet"... drog jag mig till minnes nu...

2011-01-23 @ 00:17:15
URL: http://guggelutt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag har precis avslutat min Islands-vistelse...är det Erlandus senaste fall du läser?

2011-01-23 @ 17:37:52
Postat av: Bara Jag

Böcker har en förmåga att förgylla tillvaron - speciellt när man får välja dem själv :-)

2011-01-24 @ 11:43:22
URL: http://blogg.rhode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback