Frostnätter



av Arnaldur Indridason.

På baksidan kan man läsa att detta är den bästa hittills...åtminstone tills nästa kommer och det är nästan så man känner efter att ha läst varje bok om Erlendur Sveinson.

Den här boken var så spännande så trots att det var hur spännande som helst när Sverige spelade handboll mot Kroatien i söndags så läste jag samtidigt som jag såg handboll...spänning på hög nivå kan man säga!

Nutidsdöd blandas med dåtidsdöd och så småningom så länkas de samman. Jag rekommenderar den verkligen!

Kommentarer
Postat av: cattis

jag hade lite svårt för alla isländska ortsnamn o namn så jag fick inget grepp om de hela, men jag ska inte ge upp..

Postat av: Ama de casa

Hans böcker gillar jag också :-)

2011-01-25 @ 14:18:16
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback