Förlamande...

...trötthet har drabbat mig idag. Helgen har ju varit lugn och skön med en hel del sömn så jag har inte gjort av med mer än jag satt in på sömnkontot. Idag har jag varit sidekick till en lärare men en synnerligen dålig sådan för jag tror att jag gäspat mer än jag gjort nytta och när eleverna sen redovisade ett grupparbete så kände jag nästan hur ögonen ramlade ihop.

Jag tog mig snabbt hem när jag slutade och kröp ihop i soffan med Kajsa på magen men inte sjutton känner jag mig något piggare. Nåja, jag får se till att komma i säng tidigt ikväll så jag orkar med morgondagen!

Har Ni som är medlemmar i intresseklubben antecknat detta nu ;)

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad jobbigt att vara så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna. Hoppas du blir piggare till imorgon.



Sv: Tack snälla för berömmet. Jag tar till mig, jag lovar, blir lika glad varje gång.:)

Postat av: Pia

Jag förstår känslan, när man är så trött att man nästan blir illamående! Hoppas du får sova gott inatt och att du är piggelin i morgon! Kram!

2011-01-24 @ 19:20:49
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ha en riktigt god natt så att du vaknar pigg och utvildad i morgon!

2011-01-24 @ 21:34:41
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback