Bildbevis!




Inte precis några kanonbilder men dock bilder!!!

Vad tyckte vi? Ja, soppan smakade bra även om den var lite mer kryddstark än jag brukar göra den men det berodde nog på den lilla biten chili som jag stoppade i ;)

Strutsen....var otroligt torr men det berodde nog inte på strutsen utan på kocken moi. Smaken gillade Blivande medan jag inte tyckte det var nåt speciellt. Jag tar nog hellre en bit nötkött! Men, det kommer att få fler chanser om jag hittar fler billiga bitar.

Desserten...den är himmelsk :love

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Åh...jag som formligen ÄLSKAR struts! Som är så gott! =) Du...jag tittade länge på översta bilden. Fick liksom inte ihop "ketchupen" som du ringlat runt...fniss

Ser gott ut alltihop! =)

Kram och godmorgon!

Postat av: Pia

Åh så hungrig jag blev!!! Säger som Afrodite.. jag blev också lite fundersam först över den ringlande ketchupcirkeln!! ;o)

2011-01-22 @ 11:22:42
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Stattinskan

Är det inte av misstagen man lär sig ;-D Gör om och gör rätt :-D

2011-01-22 @ 13:05:22
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback