I själ och hjärta


av Maeve Binchy.

Den här författaren gör mig glad, en bok av henne är som att grädde på moset...äh, det där blev inte bra. Men hon är fantastisk :love:

Hon har en förmåga att måla bilder av miljön som allt utspelas i så jag är säker på att skulle jag åka till Irland så skulle jag direkt känna igen mig. Vad som eventuellt kan vara lite jobbigt är att det handlar alltid om många personer men som i slutet av boken fogas ihop på ett mästerligt sätt!

Har Ni inte provat nån Binchy så gör det!!!

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Jag älskar verkligen denna författarinna! Jag har läst alla hennes böcker och minns än idag känslan jag hade efter att jag läst min första bok av henne - Glassjön.....

Postat av: Trebarnsmamman

Läser boken just nu! Och hon är en av mina absoluta favoritförfattare :)

2011-02-26 @ 06:55:26
URL: http://Blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback