Grattis Micke Kludd!

Idag fyller en av våra "äldsta" internetvänner år...han fyller femtio år. Många av Er kanske känner igen honom som Mr. EFIT.

Själv lärde jag känna honom på Silverplanet och sedan hamnade vi på flera mindre community för att sedan landa på Lunarstorm. 2004 på våren började vi skoja om att det var dags att träffas och som många av Er vet så är det i Västerås varje år en stor bilträff som heter Power Meet och det blev vår ursäkt för att träffas. Jag och Blivande bjöd in alla på den lilla community vi då roade oss på och vi blev ett gäng som träffades ute i vårt torp och det roade vi oss med även 2010 även om Micke svek detta år ;)
 
Vi hoppas att Du dyker upp i år Micke i nya fjollisar!!!!



Vill Du gratulera Micke så finns han på www.kludd.se

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Ingen bloggare jag har haft kontakt med - kanske dag att stifta bekantskap ;-(

Kram

Postat av: Micke

Haha, vilken bild du hittat! :)

Jag kanske ska börja posta bilder från torpets 6år med..



Tack också! Inte minst presenten från alla ni från "torpetgänget". Men jag är lite fundersam över ljusstaken.. jag har tappat bort vad det gällde :o



Svek å svek.. jag fick inte semester som jag ville ifjol 2010. Fast det fick jag ju inte nått år förut heller utan då blev det ju en augusti-roadtrip.

2011-02-23 @ 17:13:36
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback