Vi har blivit fler!

Tiden bara springer iväg och bloggandet har då verkligen inte någon hög prioritet just nu!

Jobbet tar en hel del tid men jag älskar verkligen mitt jobb. Visst, allt är inte rosor men om jag plockar fram vågen så blir det tyngst i positiva skålen och det räcker för mig! Att jag sen fick mitt vikariat förlängt gör inte heller speciellt ont!

Ständigt så har jag idéer till olika inlägg men de verkar stanna på idéstadiet....

En av anledningarna till att det blir tunt bland inläggen är nog också att jag inte är speciellt anonym i mitt bloggande längre och där får jag väl skylla mig själv men det gör också att jag känner mig lite hämmad. Kanske är det dags att starta en ny alldeles anonym blogg....men det känns ju konstigt det också :S

Nä, det får vara så här så länge och så får det bli nåt litet livstecken emellanåt :D

Familjekonstellationen har förändrats för några månader sedan så sa jag till Blivande att den här julen blir vi bara fem dvs de ordinarie familjemedlemmarna men ack så fel jag hade.

Vi har nu tre svärbarn vilket innebär att vi kanske blir åtta till bordet på juldagen då vi firar julafton och det tycker vi är jättekul för vi gillar verkligen alla våra svärbarn. Jag skrev ju tidigare ett inlägg om detta med att lämna över till svärdottern och jag tycker att vi/jag lyckats rätt bra. Den största förtjänsten är mina svärdöttrars för de är helt underbara, de säger nämligen i från och det gillas mycket av mig! De säger vad de tycker och den typen av människor är mina favoritmänniskor för det är pålitliga människor!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så roligt att höra att allt är bra med dig och familjen. Jag har ju aldrig försökt vara anonym i mitt bloggande och har inte upplevt det som något problem, men man får givetvis välja sina ord ganska väl.



Jag har många goda blogg och nätvänner som jag mailar till om sådant som jag inte vill ska nå ut till offentligheten. När trycket blir för stort är det gott att få lufta sina känslor den vägen.



Kram Ingrid

Postat av: Janne

Härligt att få läsa en ny blogg, jag trodde att tiden i Västerås stannade i och med det perfekta datumet ;-)

2011-12-06 @ 22:41:03
URL: http://ingehvit.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback