Vilken vecka!

Igår var jag på avtackningsmiddag med mitt gamla jobb, vi var flera stycken som skulle avtackas eftersom situationen har förändras för företaget.

Det var en fantastisk kväll på en fantastisk restaurang.

 Alla bilder är lånade.

Kvällen var en sån där kväll som man bara kan drömma om, det var alldeles vindstilla och solen lyste starkt, så starkt att den nästan var lite irriterande ;)

Maten var fantastisk även om just min var lite väl starkt kryddad med svartpeppar (men det kan bero på att alla mina smaker har blivit förstärkta pga av LCHF)

Personligen tycker jag att det är ganska jobbigt att bli avtackad men samtidigt så är det ju så man gör, avtackar folk när dom slutar!! Jag fick en kul liten pryl av företaget


En hoptimist!!!

Av mina närmaste kollegor som uppenbarligen känner mig väldigt väl fick jag ett presentkort på böcker ;) samt en timmes thai-massage!!! Tack snälla Ni för jag vet att några av Er läser!!

Efter det säger min chef...Jag vill gärna prata med Dig i morgon!!!! Gissa vem som fick myror i huvudet?!

Klockan två påbörjades min massage, helt underbart ljuvligt även om det emellanåt gjorde rätt mycket sköntont! Jag kommer definitivt att göra detta fler gånger för ikväll är min kropp riktigt trevlig och trött är jag också!!!

Klockan tre var det dags för ett samtal med chefen och det slutade på ett helt annat sätt än jag kunnat drömma om....en anställning året ut till att börja med!!! Jag kommer att jobba med helt andra uppgifter än tidigare men jag gillar utmaningar, exakt vad jag ska jobba med återkommer jag till....men behöver jag säga att jag är GLAD?!
Jag får fortsätta att jobba med mina underbara arbetskamrater och jag har ett jobb att gå till varje dag som jag är säker på att jag kommer att trivas med. LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Varmt GRATTIS!!

Postat av: TT

Men guuuud vad skoj! GRATTIS!!

2011-08-31 @ 22:33:27
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Gun

Nä men ser man på. Jätteskoj ju. Här går du på en avskedsmiddag och får besked att du skall få vara kvar ett tag till. Toppen. Förstår att du är glad. Grattis kusin vitamin :-)

2011-08-31 @ 23:19:13
Postat av: krulli

Åh vad roligt! GRATTIS. Hoptimisten hjälpte kanske då?

2011-09-01 @ 01:45:24
URL: http://krulli.se
Postat av: Afrodite

Åh, stort GRATTIS till dig! Vad roligt! =)

Det ser onekligen ut att vara en helt underbar kväll på en fantastisk restaurang! Så mysigt! =)

Kram på dig!

2011-09-01 @ 09:34:20
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRATTIS!!!! =D

2011-09-01 @ 09:36:12
Postat av: Karina

Hej , grattis till nya jobbet!!

2011-09-01 @ 09:52:43
Postat av: Ama de casa

Grattis! Både avtackad och nyanställd i samma svep, liksom. Vad kul!

:-)

2011-09-01 @ 17:24:36
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: kaffehörnan

Gud vad skoj ett stort grattis till dig

2011-09-01 @ 18:03:54
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback