Vi sover!

Vi sover så otroligt bra härute i torpet, det är som att vi skulle ha en hel vintersömn att ta igen!

I morse när jag och Kajsa skulle ta första promenaden till hemlighuset så öppnade jag dörren och Kajsa for ut genom dörren för att vända i luften och sen nästan springa in och krypa ner under täcket till husse igen. Svanarna hade mellanlandat ute på åkern för att rasta och jag lovar att femtio svanar låter mycket!!

Jag försökte filma för att Ni skulle få se och höra men svanar verkar ha en förmåga att göra sig osynliga inför kameralinsen....



När svanarna sen rastat färdigt så tog vi bilen för att följa efter dom och kanske få en bra filmsekvens...ja, då blev det så här för då började regnet vräka ner....men om Ni höjer ljudet på hörapparaterna kanske Ni hör dom!!!!



I vilket fall är det ganska vacker natur jag kan bjuda på :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj! - Var dom hos dig också? :)

Kanske var det samma gäng som jag fotade i lördags kväll.

Postat av: Micke

Jag såg inte en endaste en ;)

2011-04-05 @ 05:58:48
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback