Mycket fylleri i familjen!

Ja, det har det varit genom åren men plötsligt är det bara jag kvar den här veckan!!!

Idag skulle nämligen min pappa ha fyllt 71 år :love:

Den som stuckit ut genom åren har varit min bror som är född den 2 mars men som faktiskt är född en månad för tidigt!!

Toppen på det hela var när jag under några år levde med en man som var född den 8 april!

Numera är födelsedagarna mer spridda i familjen....

Gammelsonen i januari
Styvdotra i februari
Ego i april
Svärmor i maj
Svägerska i juni
Bonusmorbror i augusti
Blivande och Svärdotra i oktober
Ungsonen i november
Moster i december

Självklart blir saknaden efter mamma och pappa extra stor dessa dagar men jag väljer att inte sörja att de är döda utan glädjas åt att de levt!!

Om nån tror att jag sitter på arbetstid och skriver blogginlägg kan jag berätta att detta inlägg är tidsinställt och faktiskt skrivet onsdag kväll klockan tjugotvåochtjugoåtta!


Kommentarer
Postat av: Diana

Massor med födelsedagar! Grattis i efterskott. :) Även om det är några hos oss som fyller år nu så fyller majoriteten år i november/december urdumma månader...

God morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback