Vem...

..kan eventuellt ha skvallrat för Blivande? Han lät nämligen bli att raka sig igår...

Eller så berodde det på att han inte hann för han hade ju tvättdag igår...så nu står det en stor blå IKEA-kasse och väntar på att jag ska plocka upp den rena tvätten ur den och stoppa in i skåpen! Vilket jag iofs inte har nåt emot då jag faktiskt slipper bära den tunga tvätten upp och ner för alla trappor och på så vis sparar min nacke men om Blivande någon gång försökte så skulle han förstå hur bra det vore att han vek tvätten efter skåpen och inte efter sin egen dagsform ;) Nå, som jag skrev för ett par veckor sen...man får älska i nöd och lust :love:

Idag ska jag alltså iväg på hemligt uppdrag, vet inte hur mycket jag bör berätta men vi kan säga så här...jag ska till Västerås Tingsrätt men det har inte med mig personligen att göra utan med ett styrelseuppdrag jag hade för nåt år sen. Men visst känns det lite märkligt att bli utfrågad medan man sitter bakom skranket...men det kanske man bara gör på teve???

Jag har bara varit på riktig rättegång en gång och det var då det visade sig att jag i mina tonår umgåtts med franska polismördare....spännande va?

Mot kvällningen åker vi ut till torpet och fortsätter att rusta för höst och vinter och försöker rensa skogen från kantareller!

Kommentarer
Postat av: Diana

Oj, hade nu nån aning om att de var killers eller? Läskigt. Hoppas att det går bra i rättegången idag!



Nu är jag väldigt mycket för millimeterrättvisa så jag hade inte gått med på att lägga in tvätten såvidare gubben inte arbetsbefriade mig från något annat. :)

Postat av: Ama de casa

Spännande!

Så du har rört dig i så farliga kretsar... Då är det lugnare att vika tvätt!

:-)

2010-09-16 @ 15:43:06
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Diana

Sv: Puh, tur att du inget visste! Man vet ju aldrig vem som döljer sig bakom en änglalik bild i bloggen, du hade kunnat vara en sån som stalkade mördare. ;)

2010-09-16 @ 16:07:02
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback