Igor

Vi gick ju ner till stan för att hälsa på Igor och jag lovade ju att jag skulle ta foton så Ni också fick stifta bekantskap med Igor och jag tog faktiskt några foton men sen tog det stopp...jag fick faktiskt nästan panik när vi kom Igor in på livet....jisses så närgånget det blev!!!

Igor är alltså en ny galleria här i Västerås och vi västeråsare hade gått man ur huse för att välkomna Igor!

HÄR kan Ni se hur det ser ut....det är verkligen nytt och fräsch och jag besöker gärna Igor igen men det får bli när hans attraktionskraft minskat något!!!




Jag lovar att återkomma med egna bilder och berätta om vad vi gjorde istället för att trängas på Igor...men det får bli i morgon för nu känner jag hur mina okända finska gener tar över och jag måste gå ut i köket och leta reda på kniven ;)

Kommentarer
Postat av: Diana

Vilket lustigt namn på ett köpcenter, jag gissade att det var en hund. ;)



Sv: haha, styla sovrummet för att ta bilder. Tsss. Jag som publicerat bilder där sängen ser ut som tredje världskriget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback