Fru Fortuna

Varje onsdag och lördag så väntar vi på att det ska ringa på dörren eller i telefonen och att någon i andra änden eller på andra sidan ska presentera sig som Fru Fortuna!

Hittills har det varit dåligt med de samtalen eller besöken! Visserligen så har det kommit några småstänk den här sommaren....en gång 20 kronor...en gång 21 kronor. Man kan nog lätt säga att vi har inte haft några problem att placera dom :D

Spelar Du på
Lotto eller spelar Ni på nåt annat....eller tillhör Ni den tråkiga förståndiga delen av befolkningen som sätter in pengar varje vecka på ett konto och tänker att det är största vinsten?

Om Ni spelar på Lotto....hur kryssar Du Din kupong? Spelar Du på några speciella nummer eller kryssar Du bara hej vilt?

Jag har hittat en sida som kan hjälpa den inte kan bestämma vilka nummer som ska kryssas i...och ett bra ställe som man sen kan kolla sitt Lottoresultat...här kan man lätta kolla av vilka siffror som renderade i ett besök av Fru Fortuna!

Vi har två stående rader som varit desamma i många år, min rad består av familjens födelsedagar och Blivandes rader är nog bara plockade hur som helst ;)

Vi håller väl nya tummar den här helgen :thumbup:

Good Luck myspace orkut Graphics comments

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, här tippar maken travet varje lördag, något mer blir det sällan. Tippar vi annat så går vi in på spelbutiken och fixar en huxflux blandad kompott. Men det sker mer sällan, men kanske man skulle ta en i morgon, ;)

Du påminde mig mitt i all valyra,,,



Ha en fin helg och ha fru fortuna med dig, ;)

Postat av: Diana

Ibland spelar vi lotto, stryktips och hästar... några gånger per år (går i perioder). Lotto så kör jag med en del favoritsiffror, men då det bara är jämna siffror så brukar jag dela upp favoritsiffrorna på två rader och sen blanda upp med lite slumpvis ojämna siffror. Hehe



Hästar så vill jag ta dem med fräckast namn, men det får jag inte för Batman...

2010-09-10 @ 14:52:27
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: TT

Vi har stående lotto på jobbet, alla som vill har fyllt i en ruta var och så delar vi om nu någon skulle råka vinna.

2010-09-10 @ 18:05:09
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Jag och en kompis kör lotto varje vecka. Hon hanterar allt och jag bara betalar var tionde vecka... Men nån gång är det kanske vår tur :-)

2010-09-10 @ 18:10:35
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Ellis

Jag har tur i otur, så jag undviker de där då ja ändå förlorar eller går i back alltid haha

2010-09-11 @ 01:18:37
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: sussi

Postkodslotteriet är de enda vi är med i :)

2010-09-11 @ 23:36:53
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback