Jubelidiot!

Jo...det är nog lite så...jag är en jubelidiot!!!

Många av Er som läser bloggen har ju ännu mer koll på mig via FB än vad som informeras om i bloggen och vet att igår kväll medicinerade jag på ett  sådant utmärkt sätt så att i morse så nästan hoppade jag ur sängen som Rönnerdahl!! Vilken medicin undrar Ni som ännu inte hittat mig på Facebook? Jo, rött vin!!

För första dagen på över en vecka så var jag nästintill värkbefriad....vad gör jag då???? Jo, då går jag och Blivande ut i skogen i drygt två timmar...det var inte så smart :( Nu har jag ont igen....men jag har fått en GT (det blev ingen förra helgen) av Blivande så nu ska vi se om det fungerar på samma vis :P

Jubelidiot....ja, här vill jag passa på att tipsa om en underbar skiva av Jojje Wadenius som heter Zzoppa. På den skivan finns det ett spår som heter Jubelidiot. Lyssna gärna
HÄR! (Man kan lyssna på hela skivan men man får sätta fart själv var 30:e sekund) Lyssna gärna på Mus på burk eller Kom in i min köp-ingenting-affär...de är helt underbara och vi har faktiskt använt denna skiva som partymusik för vuxna!!!

Zzoppa blir det kanske inte ikväll men väl lite svampsås....





...för vi fick ihop riktigt mycket svamp! Trattkantareller som är Västmanlands landskapssvamp och Brandgul trumpetsvamp...den gula kantarellen verkar dock ha dragit sig tillbaka för säsongen. Vi hittade några få och det är dom som blir sås till kvällen!!


Kommentarer
Postat av: Diana

Nu var ni i det stora höga gröna igen va?

Postat av: Svorskan

Det är så lätt att överdriva eller inte tänka sig för när man mår bra. Hoppas GTn har effekt (antagligen behövs minst två!! ;))

2010-10-02 @ 19:08:06
URL: http://svorskan.se
Postat av: Ellis

Man tar lätt i då man känner sig frisk, man tänker inte på att de slår tillbaka tio gånger tillbaka sen...



sv: OLLE ÄR SÅ GRYM, har du träffat han då du vart på Gotland? Jag smådör varje gång jag ser han. Du borde fix han åt mig bums!

2010-10-02 @ 21:54:18
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Menar du att chips ska vara naturella och smaka nada?

2010-10-02 @ 23:54:40
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback