Cherry on the top!

Detta med utmärkelser verkar gå i cykler i bloggvärlden och normalt sett så är jag måttligt road av dessa men så ibland...ibland så dyker det upp nån som jag inte kan motstå..som den här!



Den fick jag från
Krönikören som är en ganska ny bekantskap men också nån jag snabbt fattade tycke för. Jag gillar bloggar som är som livet, en blandning av allvar och bus och det är också vad jag själv försöka skapa!

I denna utnämning ingår att;

  • Jag ska nämna tre saker/personer som ligger mig varmt om hjärtat.
  • Jag ska visa er en av mina favoritbilder.
  • Slutligen ska jag skicka utnämningen vidare till fem av mina favoritbloggare

  • Att bara nämna tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är en omöjlighet men naturligtvis är;


    Familjen det absolut viktigaste!!! Utan Er vore jag ingenting :love:

    Torpet förstås....min tredje lunga!

    Mina vänner! Här räcker inte orden men det vore trevligt att få dejta Bästa Vännen...hon har rymt!!!

    Sen finns det mycket mer som värmer mitt hjärta men om det skriver jag i bloggen när det faller sig!!!

    Sen skulle jag visa en av mina favoritbilder, en är också det nästan omöjligt så jag tog en som jag gillar just nu när hösten faktiskt är här.




    Jag ska sen dela med mig av denna award till fem av mina favoritbloggare och den delen av utmärkelsen kan jag inte uppfylla..dels för att jag omöjligt kan utse fem stycken och för att jag är lite sent ute...men hugg för Er!!!!


    Kommentarer
    Postat av: Fina Frun

    den var du värd :)

    Postat av: Nett

    Fin den var.. den var du värd :) Rattmuffen, jodu.. var lite skeptiskt innan om den, men den är användarvänlig och innan jag började på att sticka den så upptäckte jag fler på nätet som har stickade rattmuffar ;)

    2010-10-04 @ 13:14:59
    URL: http://www.enkoppkaffe.se
    Postat av: Krönikören

    Visst är det lustigt ibland? Att det räcker med bara något inlägg och så förstår man att "hon är my kind of type"? Som när jag hittade din blogg!

    Kram på dig

    2010-10-04 @ 15:40:03
    URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag
    Postat av: Karin

    Awards är inte riktigt min grej heller...

    Brukar tacka men avböja.

    Vacker höstbild var det verkligen !

    Passar väldigt bra nu. :)

    2010-10-04 @ 16:08:14
    URL: http://karin.hermansro.se
    Postat av: Majsan

    VILKEN UNDERBAR BILD!!!!!!!!!!!



    2010-10-04 @ 19:02:00
    URL: http://www.chattens.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback