Vilar idag också..

Den akuta situation som rådde igår har släppt taget om mig men jag vilar idag också för huvudvärken är kvar i viss mån. Tack för all omtanke :love:

Ikväll ska vi laga den goda mat som egentligen skulle ha avnjutits igår men det hade varit slöseri på mig!

Vår meny kommer att se ut så här!

Förrätt: Moules marinés

Varmrätt: Ryggbiff med kappa och rotsaksgratäng

Dessert: Chokladfondant

Om vi äter lyxigt? Jaaaa...det gör vi! Om vi äter dyrt? Näe...det gör vi inte. Vi håller ögonen öppna och köper gärna biff som är rödlappat för då är det mörast och godast. Musslor är en billig delikatess och chokladfondant är gott och enkelt att göra...så smaklig måltid! :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Pia Hagman

Skönt att du mår bättre.. Ät och njut och se till att vila ordentligt! Kram! <3

Postat av: Svorskan

Vad god mat! Jag handlar också billigt på det sättet och anpassar lite vad jag äter till middag efter vad de har till ett bra pris i affären.



Skönt att du mår bättre!

2010-11-13 @ 14:16:47
URL: http://svorskan.se
Postat av: Freedomtravel

Skönt att du mår bättre! Jag brukar bli hur sjuk som helst när jag får migrän... inte kul.

Låter som supergod mat! Vi är bortbjudna ikväll, så det ska bli trevligt :)

2010-11-13 @ 15:28:28
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Krönikören

Aj då. Migrän är inte att leka med. Krya på dig.



Men den där kappan. Fryser ryggbiffen? Der brukar ju vara varmt i ugnen. ;)

2010-11-14 @ 19:33:38
URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback