Loppturné!

Vi har varit på loppturne idag, naturligtvis efter att vi löst melodikrysset som var väl enkelt idag! Jag letar efter stora sirade tavelramar som jag ska göra en speciell installation utav men tyvärr gjorde vi inga fynd!

Alldeles straxt ska jag hoppa in i duschen för om bara några timmar ska vi på födelsedagskalas....Ungsonen fyllde ju 21 i veckan som gick och nu blir det kalas. Jag har gjort 4 banaoffepajer och fem kebabpajer...så nu ska det bli spännande och se vad han fixar till min födelsedag ;) Men han och fästmön fick duka och fixa i lokalen själva medan jag satt i soffan igår kväll och tog mig ett glas Umbala!


Hoppas Ni alla får en precis lika trevlig kväll som jag vet att vi kommer att få!!

  


Kommentarer
Postat av: Helen

Ha en finfin kväll och hoppas att det blir riktigt roligt!

Så i ögonvrån att du håller på med Hypnotisören! Bra tyckte jag, Kontraktet väntar, tog 100 åringen emellan!



Postat av: TT

Hoppas det blir en lyckad kväll... Umbala är ju dessutom underbart gott.

2010-11-20 @ 21:25:56
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback