Spänning i tillvaron!

Bästa Vännen har varit ute och vi har fikat och ätit en fantastiskt god glass...ICA Gräddglass med mangorippel!!!

Hon berättade att hon på vägen kört om två stycken bilar från fångvården som stått en bit bort härifrån straxt efter att hon berättar det så kommer det en helikopter och cirklar över just det området. Vi åkte sedan bort till den lilla handelsträdgård som vi har runt hörnet och då helt plötsligt kom polisen åkande...undrar om det hänt nåt...Salbergaanstalten ligger ju inte långt härifrån!!!

Det märkliga är bara att det verkar som att hon drar till sig märkliga människor...Ni minns väl
Skåningen för ett par veckor sen???????

Nu ska jag ut och plantera mina nyinköpta blommor....det kommer bilder mot kvällningen!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är bara runt dig ute på landet som alla märkliga människor finns, här finns inte kotte...

Men det var i allafall riktigt skönt där i solen. Vi hörs!

2010-05-31 @ 14:57:21
Postat av: Karin

Tror det är det där Jansbo som är ovanligt händelserikt jag...

Underliga skåningar och galna gökar och träd som lägger sig tvärs över vägen och så.

Blev ju nyfiken nu, så jag var tvungen att kika in på
salaallehanda.com, men det enda konstiga jag hittade där var en påtänd man i en gran på Hagaberg. :D

Kanske det var honom de släppt ut igen ?

Titta bland ekorrarna så kanske han hoppar runt där ! :D

2010-05-31 @ 20:17:18
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback