Oj!!

Idag på morgonen har jag överraskat mig själv....jag har ringt på ett jobb!!!!

Visserligen kunde de inte prata med mig just nu men de skulle återkomma....spännande!

Vädret är fantastiskt här idag...så nu blir det lite påta i jorden och flytta ut en massa plantor i trädgården vilket innebär att jag får lite plats i växthuset så det ska också göras i ordning så vi kan se fram emot en stor skörd av tomater, gurkor, melongurka (?) och pumpor!!!

Kommer också att få lite sällskap av Basta Vännen....det är med dubbla känslor som livet återgår till nåt...normalt!! Underbart att få tid att umgås ordentligt med sina vänner utan att behöva känna att nåt ligger på. Ja...jag vet att jag måste söka nån forma av inkomst...men bortsett från det!!!!

Nu ut i solen och njuta...men jag har lovat många inlägg idag och detta var första!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad i hela fridens namn är melongurka ???

Spännande med jobbet !

Nu blir man ju nyfiken på vad det är ! :)

Hoppas det går bra och att du både får inkomst, och tid att vara ledig ibland !

Postat av: Ingrid

Hoppas att de ringer snart!!

2010-05-31 @ 10:33:40
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: A

Tack själv :) Klart vi måste göra om det. Tycker vi ska visa mamma hur det verkligen går till ;)

2010-05-31 @ 12:23:22
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback