Mina ambitioner!

Igår när jag gjorde mig ordning för att gå ut och sätta igång Projekt Växthus så hade jag ambitioner att kanske göra en ny kategori här på bloggen....MODE!



Jag tyckte att jag fått till en riktigt bra utstyrsel men när jag berättade det för Svärdottern så såg hon tveksam ut...så nu frågar jag Er....vad tror Ni? Har jag möjlighet att etablera mig som modebloggare? Innan detta inlägg är slut så har Ni fått några fler exempel på vad jag tycker bra modefoton!

Vi skurade hela växthusskelettet...och alla glasrutor.



Så småningom dök sönerna upp en efter en...vilket betyder två söner och svärdotter. Ungsonen körde betongplattor som ligger i botten på växthuset och Gammelsonen körde sedan jorden som ligger i de pallkragar som det ska odlas i.

Svärdottern kämpade på genom att bära glasrutor från tvätten till platsen för växthuset. En stor eloge för hennes tålamod...sönerna tröttnade snabbt och ägnade sig åt sina bilar istället...nåja, tack till Er också!

Så här ser det ut!



Som Ni ser är vi alla moderiktigt klädda och jag tycker att vi gör oss bra på bild!! Men, kanske har Svärdottern rätt när hon säger att jag bör utveckla den sidan lite mer innan jag satsar!!!

Växthuset blev i alla fall så bra....nu har jag satt ut en termometer för att kolla hur kallt det blir på nätterna innan mina busfrön får flytta in!!!!

Kommentarer
Postat av: Em

Hahaha! Jag tycker helt klart du skall satsa på mode, det blir ett NYTT mode, du skapar en modetrend. Toppen ju! ;)

Postat av: Gun

Jag håller med Em, klart du ska satsa på det! Du kommer slå Kenza och de andra med hästlängder.:D

2010-05-03 @ 18:53:58
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Pia

ASG!!! Va f-n har du på skallen??? Kör du modeblogg så lovar jag följa den.. Det ser ut som om de flesta utstyrslar är sånt som finns även i min garderob!!!!!

Ja, det blir tufft med böckerna och tack på förhand för dina böcker :o)

Mmm, den bilden gillar jag jättemycket.. Lite mystiskt sådär!!

2010-05-03 @ 19:05:15
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Majsan

SNYGGT! Klart Du skall ha en modeblogg!!!



Kram

2010-05-03 @ 19:29:21
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Karin

Vill du inte modeblogga trots allt, så kan du åtminstone satsa på ett yrke som modist !

Rackarns vilken fräsig vårhatt du har fått till ! :D

2010-05-04 @ 07:00:26
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Camillha

Jaa, nu vet jag var jag känner igen dej från!! Jag tyckte du såg bekant ut! Det var ju från tvprogrammet Topmodel!



Lycka till!



Kram Camillha som hoppas!

2010-05-04 @ 14:01:43
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback