Den innersta kretsen



av Viveca Sten.

Nu pratar vi riktigt bra bok. Den här streckläser man
också men av helt annan anledning den är så spännande.

Jag blir sugen att åka till Sandhamn för att gå fotspåren av barndomskamraterna Thomas och Nora. Det tycker jag är ett gott betyg!

I den här boken blir en "stor" jurist mördad precis när startskottet till Gotland runt går och det ena efter det andra nystas upp. Inte heller i den här boken lyckas jag särskilt snabbt klura ut vem märdaren är även om jag var denne på spåren.

Hon bygger upp hela handlingen på ett sånt sätt att jag kan inte låta bli att läsa, måste fortsätta även om jag har massor av annat att göra!

Toppen! Tack käre bror för att Du öppnade ögonen för mig när det gäller denna författare!

Nu ska den boken packas in tillsammans med hennes första och sedan skickas norrut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback