Åskan gick hela natten och så även huslarm...

img_6807 (MMS)

Åskan gick hela natten och så även huslarmet. Framåt fyra kunde jag luta huvudet mot kudden. Larmet måste nämligen återställas varje gång. Ni ska få en utförligare rapport senare! Åskan passade troligen på att slå ut laddaren till datorn så just nu sitter jag ute i solen och väntar på min klasskamrat Dataexperten som ska kolla om det kan vara så! Datorn har inte kraschat för den gick igång i morse men tar inte laddning! Livet på landet är underbart och oförutsägbart!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oj då, det låter dramatiskt med ett sådant åskväder!



Hoppas din expert kan fixa datorn!



Kram och ha en fin pingsthelg!

Postat av: Karin

OJ !

Bonkade det på så hos er ?

Här dog det ut rätt tidigt på kvällen.

Klarnade till och med upp, även om molnen återkom lite på senheten.

Måste ju säga att det där Jansbo verkar vara ett väldigt händelserikt ställe ! - På alla sätt och vis. :D

2010-05-21 @ 21:13:05
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Junitjej

Fy för åskväder!



Vilken fin och trevlig blogg! Keep up the good work! Ha en trevlig helg!

2010-05-21 @ 21:56:50
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Majsan

Det var intensivt och häftigt under natten till igår. Jag var på jobbet.. men alla var inte lika glada som jag i åskvädret.. De boende larmade och var lite rädda =(



KRAM

2010-05-22 @ 07:46:37
URL: http://www.chattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback