Regn...eller nåt!

Idag är det dags för mig att återse mina underbara pensionärer...törs jag säga att det är en av de allra bästa behållningarna med den här utbildningen?

Blivande Maken sade igår när han kom hem och jag berättade om gröten att han nog skulle gå över till havregrynsgröt! Tyvärr kan jag ju inte göra nån uppföljning av hur Gösta på P4 Västmanland mått under natten då jag är upptagen livet utanför dörren!! Men jag ska kolla deras hemsidan när jag kommer hem....

Efter kursen idag så ska jag hem till en kurskamrat och spåna på lite runt fler kurser samt också bli bjuden på lunch. Jag ska få en GI-lunch och GI ska ju tydligen ha en positiv verkan på vikten i form av minustecken så jag har bett om dubbla portioner!!!

För övrigt kan jag berätta att mina ambitioner att klara av accessuppgiften igår strandade som en val...men min trevliga handledare har lovat att hjälpa mig via Skype....han vet nog inte vad han ger sig in på!!!! Men å andra sidan så tänker jag som så...om jag inte klarar uppgiften så är jag nog inte den enda IT-pedagogen i världen som inte behärskar Access!!


Kommentarer
Postat av: Gun

IT-pedagog!? Är det det du pluggar till? Det låter kul.

Ha en bra GI-lunch idag. Ät inte för lite nu, så du går upp i vikt istället för ner..;D

2010-03-12 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback