Positivt tänkande!

Vaknade idag med en förskräcklig huvudvärk, det känns som att huvudet ska gå i bitar. Ibumetin hjälper inte så bra utan det blir en dags vila på soffan med lite pyssel, jag har äntligen gjort klart min decopage-lampa som stått och väntat i månader *hummar* Ska nog se om jag inte hittar nåt mer att limma på ;)

Idag skiner solen här och det är "bara" fyra minusgrader...fantastiskt!! Jag affirmerar så mycket jag kan...allt för att snödepressionen inte ska ta över helt...



Igår inhandlades tio påsar med busfrön men de får vänta lite innan de kommer i jord. I år blir det massor av astrar på inrådan av Moster!! Astrar är trevligt för på höstkanten får man ta med sig lite torpkänsla till stan och de håller sig så fantastiskt länge i vas. När jag var yngre så tyckte jag inte om astrar, tyckte det var tantblommor....så nu är jag väl en tant!!



Medan jag letade efter en bra bild med både blommor och tanter så löste jag ett av mina största problem!!!
Jag vill så gärna ha en hängmatta och ligga och drömma i, gunga lite försiktigt och titta på molnen och trädtopparna men...vi har inga lämpliga träd men det var ju enkelt löst!!!!



Välkomna till torpet i sommar kära söner!!!!

Kommentarer
Postat av: TT

Brorsan hade en gång i tiden köpt en hängmatta till stugan som han glad i hågen kom upp med.

Bara det att vi just hade fällt nästan alla träd på tomten, hehe.



Kan du lägga ut bild på lampan?

Postat av: Cattis

det finns ju såna där med tillhörande ställning har jag sett..Kram.

2010-03-04 @ 18:39:21
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Gun

Vad roligt att pyssla lite. Ska du inte visa lampan? Jo, snälla..? :)



2010-03-04 @ 19:50:20
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Så skojiga bilder.

Inger Berggren... det var länge sen man hörde den låten.

Kram Ingrid

2010-03-04 @ 20:00:35
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Den där lampan verkar intressant, den får du visa upp!



Hoppas huvudet känns bättre idag.

Kram Ingrid

2010-03-05 @ 08:08:51
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback