Jaaa.....Näe, nu får det vara nog!!

Idag vräker snön ner igen..jag börjar tro att vi faktiskt har en ny istid på gång!!! Jag drömde i natt att "Bonden" ringde och sa att det var ingen idé att vi hyrde torpet nåt mer för vi skulle aldrig mer komma in till det....sist jag åkte förbi så var det en vall som var minst 180 cm hög som blockerade vägen in, det var väl det som låg och spökade fortfarande.

Idag blir det pluggande på förmiddagen medan Dotra och Blivande åker till Farmor och Faster och firar veckans födelsedag. Efter lunch hoppas jag på besök av den vän som förra veckan drabbades av magsjuka så innan Brummelisa transporterar resten av familjen norröver så måste jag åka och handla nåt gott att bjuda på!!!

Resten av veckan ska ägnas åt att göra klart några arbeten samt påbörja hemsidan till min uppdragsgivare, tror bestämt att jag lovade Er några bilder därifrån!



Sen måste jag också försöka få lite vila för jag känner att stressnivån är lite för hög för mitt bästa men...det är inte alltid så lätt!!

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Snygg blogg du har fått till nu...jag har fortfarande inte fattat något...som vanligt med andra ord...jag har en bekant som får fixa till min när hon har tid och lust...ha en bra dag med din vän

Postat av: Gun

Jag gillar ju snö, men nu längtar jag också efter våren! Värme, sol och slippa halka skulle vara skönt.



Sv: Tack, vad snällt sagt:)

2010-03-01 @ 10:57:02
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback