Heldag!

Idag blev det en heldag utanför hemmet...jag var ut till min "uppdragsgivare" på landets näst vackraste ö och tog lite fler bilder till broschyren och hemsidan.

Tog en snabb sväng in förbi Ica MAXI på Hälla, det var med viss tvekan jag gick in där då IKEA alldeles bredvid fick lov att evakuera idag på grund av snön. Det känns inte helt okej att gå in i dessa stora affärer med platta tak just nu.

Sen hem där jag fick en liten utmjauning av Kajsa och Lisa....de gillar inte att jag är borta hela dagarna!!

Efter maten somnade jag på soffan.....

Nu har vi precis kollat på Drömmen om Italien och nu är det dags för byggfusket....sen ska det sovas!!!!

Kul att så många hade nåt att säga om gårdagens blogg...visst är det lite skoj när man sätter fördomarna på plats?!

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha du är bra rolig du...trodde först de var den vanliga whiplashiskan men de skulle nog stå utmjauning va? Kram..

Postat av: Ia

Klart det skulle ;)

2010-03-05 @ 10:43:58
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback