Fönstertittare!

Fönstertittare är ganska obehagligt....framförallt när man bor på tredje våningen!!!

Jag satt i godan ro i soffhörnet med mitt kaffe och morgontidning när Kajsa helt plötsligt tittar ut genom fönstret och morrar hårt ända nere ifrån magen...jag tittar ut....och tittar rakt in ett par mansögon!!!! Då morrade nästan jag också!!

Det var tydligen dags att slå ner alla istappar på huset och föreningen hade hyrt i två herrar med skylift!

Idag försöker jag hitta all energi jag kan för att komma igång med accessarbetet...jag hittar ingen energi men får väl ta tag i det i alla fall! Önska mig gärna lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

hm..borde inte styrelsen se till att medlemmar får reda på sånt?

brandkåren testar varje år att stegbilen räcker(vet inte om de tror att stegen krympt lr huset har blvit högre)..så åsa som bor på 6 våningen upplevde samma sak som du en dag...spännande start på dan kan man lugnt säga...hur klarade maggen det då?

Nu är de kaffe..kanske ses på msn?

kram..

Postat av: Ingrid ♥

Lite skoj var det.... fönstertittare på tredje våningen. Inte var dag man har en sådan.

Men dom kunde ha informerat er i huset att det var dax för istapps ner tagning .

Kram Ingrid

2010-03-08 @ 20:49:30
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Hjälp så skrämmigt!! Tur att dom inte blev lika rädd för dej som du blev för dom, för TÄNK om dom hade ramlat ur skyliften! Då hade man ju blivit rädd på riktigt...;DD

2010-03-08 @ 23:12:16
URL: http://fabulousforty.blogg.se/
Postat av: kicki

Sorry att jag skrämde livet ur dig

det va meningen att dom skulle komma på fredagen inte samma dag så jag hann inte ut me infon



Ibland är dom snabba o ibland så får man vänta så Jisses hade precis ringt dom o fick till svar fredag

sen tog det 30 minuter då ringde dom o sa att nu är vi på plats??



får bjuda dig på Fika med exrta kladdig kaka som ersättning för att du blidde räddS



Kicki

2010-03-11 @ 09:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback