En rapport från datastugan...

Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt skolarbete och haft så otroligt roligt! Så roligt så jag ett tag nästa fick dåligt samvete över att jag bara roade mig!

Vi har en uppgift att göra en presentation i PowerPoint och när man väl sätter sig och jobbar i det så är det svårt att sluta. Hela tiden hittar man nya saker att göra!

Jag har i alla fall använt mitt alter ego...Kajsalisa och gör en presentation med vackra foton och kloka ord. Ja, orden är inte mina utan tagna.



Nu inser jag efter åtta timmar vid datorn, bortsett från de timmarna jag var på promenad och fika, att det är dags att laga lite mat!

Kommentarer
Postat av: Em

Det låter som om du har gått helt upp i arbetet, vad skönt. Jag gillar att jobba så, man tittar på klockan och undrar vart tiden tog vägen. :D

Postat av: CAT

Hej vännen!

Ja nu är jag tillbaka...

Kanke inte allt för aktivt men iaf =)

Har saknat er med men jag orkade bara inte!

Det tog stopp!

Det har blåst många hårda vindar här uppe i norr och det är väl inte riktigt stiltje än heller men jag tror att jag är på rätt väg iaf!

Skolarbete???

Jag har varit borta för länge ;)

Vad läser du?



Många kramar!//Anglica

2010-03-22 @ 22:50:19
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback