Djur...



av Joyce Carol Oates.

Det här är första boken jag lyckats läsa hel och hållen av denna högt prisade författare. Jag tycker hon är svår, för jag förstår inte, blir liksom inte berörd. Den här boken är dessutom vidrig emellanåt.

Nå, jag har inte gett upp, jag ska försöka läsa fler av henne men det lär dröja ett tag men jag vill gärna kunna säga att jag har läst ett par böcker av henne när hon får nobelpriset i litteratur *skojas lite*..vilket jag är helt övertygad om att hon kommer att få!!

Kommentarer
Postat av: Gun

Jag har inte läst något av henne. Ibland kan jag tycka att man måste läsa en hel bok för att kunna avgöra om den var bra eller inte, men gillar jag den inte ens då, och tycker det är svårläst, så skulle jag nog inte offra mer tid på den författaren.



Sv: Okej då, den fick vatten någon gång, men krävde visst mer än så den kräsna plantan.:)

Postat av: Gun

Sv: Nej, påskliljan har faktiskt inte fått vatten en enda gång.:D



Äh, de intellektuella vill bara vara lite fina av sig och törs inte erkänna att det är skit. ;D

2010-03-27 @ 11:30:17
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback