Är Ni med????



Vi kryssar och intar frukost samtidigt....sen går vi ut i vårsolen!!!!

Kommentarer
Postat av: Ia

Jo...det är löst och inskickat men jag måste erkänna att det satt hårt åt idag på en fråga....sen blir det bara pinsamt när man kommer på svaret :P

Postat av: ingmarie

oj jag kan inte sitta en timme och lyssna och bara sitta still men jag hoppas det var lätt

2010-03-13 @ 15:24:18
Postat av: Ingrid ♥

Hoppas att du löste det.

Tomma rutor vill dom inte ha

Kram Ingrid

2010-03-13 @ 20:15:44
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp, det löst och inskickat via "datan" <3 Melodikrysset är ett återkommande lördagsnöje tillsammans med maken och i pausen ringer vi alltid min mamma eller så ringer hon oss för att stämma av läget ;-)



Lovade mig själv som barn att jag ALDRIG skulle skulle göra som min mamma, dvs plötsligt och mycket högt uttala (läs skrika;-)till övriga familjen "tyst, tyst jag måste höra på radion" när det var Melodikrysset, men nu ser jag hur historien upprepar sig. "Man blir som sin mor !" ;-)

2010-03-15 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback