Åhhhhh.....

...vad det snöar!!!! Det vräker ner som om det skulle finnas hur mycket som helst däruppe....och vem vet? Det kanske gör det också!

Blivande Maken har nu fått för sig att vi ska gå ut och gå...han började säga nåt om att njuta av det sista snöfallet...sen sa han nåt mer men då gick jag ur köket!!!! Finns inte en chans att man efter denna vinter kan njuta av ett snöfall, åtminstone inte förrän i december!

Funderade på att hyra en film men det får nog bli en annan gång för vi får gäster istället...trevligt! Gästerna ska få en cykel som vi har stående...men jag undrar hur de kom att tänka på den just idag....vädret inspirerar inte till cykeltur!!!



I fredags åkte Moster med sambo till kanarieholmarna....



Nej, det är väl bara att bylta på sig kläderna och ta kameran runt halsen och ge sig iväg!

Kommentarer
Postat av: Cattis

här regnar de..har väl aldrig varit speciellt glad över regn, men just idag är jag de..för hade samma mängd kommit som snö ja då vet jag inte...men man vet aldrig kanske blir kallare snart så de övergår till snö...

Postat av: TT

Han är i alla fall optimist, din blivande, som tror att detta är det sista snöfallet! ;o)

2010-03-21 @ 13:13:11
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback