Visst är han fantastisk?

Idag när jag gick upp upptäckte jag att det regnat mycket i natt....20 mm. Det blåser som rackan ute och solen försöker med ganska dålig framgång ta sig genom molntäcket!

Jag har sovit som en stock, har inte ens hört att telefonen har ringt i natt...då är jag trött. Men å andra sidan har jag nästan en veckas sömn att ta igen och det är klart att det fantastiskt goda rödvinet gjorde väl inte att jag sov sämre!! Det smakade underbart och jag rekommenderar det verkligen men det bör avnjutas ensamt eller möjligtvis med en bit mörk choklad...absolut inte till mat vill jag påstå!



Efter att jag druckit kaffe i morse och läst dagens tidning så väckte jag Blivande. Jag berättade för honom att vädret förmodligen var det bästa städvädret man kunde tänka sig...då säger han "Jag gör precis som Du säger!"

Kan man göra annat än att älska en sån man????




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilket underbart svar!! Klart du måste älska honom. Lycka till med städningen båda två.

Postat av: Gun

Det är ju underbart vilken man du har! :)

2010-06-12 @ 12:54:12
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Em

Säger man "rackan"? I Norge kan man säga "det blåser som rackern", men jag har aldrig hört ordet i Sverige. Kul! Sen hakade jag upp mig så mycket på det, så nästa jag kommer ihåg att kommentera är: HÅLL HÅRT I DEN MANNEN!!! :D

2010-06-12 @ 13:02:32
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Sv: Precis vad jag vill veta också och jag förstår inte riktigt att folk säger "men det KANSKE var rätt". Det var det kanske, men man måste ifrågasätta för att få svar, inte bara köpa läget. // Vad skönt! Nu kan jag använda det ordet också för rackern!! :D

2010-06-12 @ 14:56:13
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback